الیسا الیسا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 35 سال و 30 روز سن داره
 پیوند عشقمان پیوند عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات پرنسس کوچولو

علت دیر کرد....

1394/7/19 12:23
نویسنده : مامان الناز
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان سلام عسل مامانمحبتمحبت

خوبی عشقم بغلببخش مامانی چند روز نبودم که وبلاگت رو آپ کنم برااینکه یکی از فامیلامون(بابابزرگ پسرخاله محمد)فوت کرده بودغمگیندو سه روز میرفتیم مراسم اونا برا خاطر اون نتونستم بهت سربزنم .ولی مامانی هرروز باهات حرف میزنم و درد دل می کنم عشقم حالا تو دیگه شدی همدم و مونس مامان وازاینکه خدا بهم یه دختری داده که از جنس خودم هس خیلی تشکر میکنم چون تو از گوشت و پوست و خون خودم هستی عسلم بوسبوسعزیزم  دیگه من و بابایی لحظه شماری می کنیم تا این 4ماهم تموم شه وتو بیای کنار ما باهم نفس بکشیم باهم حرف بزنیم باهم بخوابیم وااااااااااای خدایا یعنی اون روز رو میبینیم انشالاه

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خواهری
23 مهر 94 22:20
تسلیت می گم ،به شادی ممنون عزیزم